Jak wygląda prowadzenie firmy na Facebooku i Instagramie?
Wiele osób korzysta z Facebooka i Instagram, aby utrzymywać kontakt ze znajomymi, rodziną i ulubionymi markami. Obecnie coraz więcej czasu poświęca się na media społecznościowe, a to powoduje naturalne zmiany w zachowaniach związanych z robieniem zakupów.
Ponieważ Fabebook i Instagram mają mnóstwo stałych, regularnych użytkowników, firmy widzą, że tam właśnie spędzają czas ich klienci. Już tereaz klienci mogą robić zakupy bezpośrednio z poziomu postów na Facebooku i Instagramie. Firmy, które sprzedają swoje produkty na tych platformach łatwiej znajdują nowych klientów. Co więcej, klienci mogą tu bardzo łatwo dokonywać zakupu – wystarczy kilka kliknięć. Portale te udostępniają też narzędzia, które umożliwiają kompleksową obsługę takich transakcji. Połączenie prowadzenia biznesu z platformą społecznościową jest dla firm bardzo duzą szansą na rozwój. To też łatwiejszy sposób na odkrywanie produktów i usług przez potencjalnych klientów na Facebooku i Instagramie.
W tym kursie dowiesz się:
- jakie są możliwości prowadzenia sprzedaży na Facebooku i Instagramie
- jak konfigurować konto handlowe
- jakie są zalety takiego rozwiązania dla Twojej firmy
- jak pomagać klientom
- jak zarządzać asortymentem
- jak sprawdzać statystyki i stan konta
- jak przyjmować płatności poprzez te platformy
- jak zadowolić klientów.
Facebook zawiera specjalne platformy handlowe z obsługą sprzedaży i finalizacji transakcji. Są to: sklepy na Facebooku, Zakupy na Instagramie oraz Marketplace. Sprzedajesz już w Internecie? A może dopiero zaczynasz sprzedawać produkty na tych portalach? Czy Ty wraz z Twoją firmą jesteście już obecni na Facebooku lub Instagramie? Jeśli odpowiedź na któreś pytanie z powyższych pytań brzmi „tak”, pokażemy Ci w tym kursie, jak możesz poprawić wyniki sprzedaży.
PRZEJDŹ DO SKLEPU ROZWOJU I ZAPISZ SIĘ NA SZKOLENIE – TUTAJ
Umiejętność komunikacji w biznesie jest niezbędnym narzędziem rozwoju kariery. Dzięki profesjonalnym umiejętnościom komunikacji biznesowej możesz rozwijać kontakty biznesowe, zdobywać zaufanie i wywierać wrażenie na swoim szefie lub współpracownikach. Ten kurs ma na celu przybliżyć Cię do opanowania najważniejszych umiejętności komunikacyjnych, od profesjonalnego pisania po pr...
Jak radzić sobie z emocjami i nadal być świetnym liderem, gdy inni Cię potrzebują – doradza Darren Hardy
Darren Hardy to amerykański autor, doradca i były wydawca magazynu SUCCESS. Jest najlepiej sprzedającym się autorem New York Times, a na swoim kon...
Jakie działania podjąć, by skutecznie prowadzić biznes podczas restartu gospodarki– radzi John Assaraf.
John Assaraf – pisarz, przedsiębiorca, a przede wszystkim ekspert od badań i treningu mózgu oraz dyrektor generalny NeuroGym (firmy zajmującej si...
Kiedy tworzysz ogłoszenie w Ads Manager, może ono pojawić się w każdej z aplikacji i usług Facebooka. Możesz ręcznie wybrać, gdzie chcesz pokazać swoje reklamy lub pozwolić, aby Facebook pokazywał je w miejscach, w których mają najlepsze wyniki (autom...