Ekonomia dla menedżerów
Zdobądź wiedzę i umiejętności do tworzenia udanej strategii biznesowej na tym kursie
To nie jest klasa ekonomiczna, do której chodziłeś na studiach. ten kurs zabierz cię do rozwijającego się sklepu internetowego, brokera biletów na wydarzenia, międzynarodowej firmy wydawniczej i innych firm oceniających popyt na rynku, zmagających się ze strategią cenową i szukających sposobów na wyróżnienie się na rynku. Nauczysz się stosować podstawowe koncepcje ekonomiczne do kluczowych decyzji biznesowych i potężnych narzędzi do skutecznego konkurowania.
Ten kurs online, oferowany przybywającym studentom Harvard Business School w celu przygotowania ich do klasy MBA, pomoże Ci zrozumieć, w jaki sposób firmy myślą o cenach i produkcji, oraz przygotuje Cię do zastosowania potężnych pomysłów, takich jak uzupełnienia i efekty sieciowe w celu wygenerowania popytu. Ten kurs dotyczy również funkcjonowania rynków, siły konkurencji i strategii różnicowania.
Czego się nauczysz:
- Opracuj skuteczne strategie cenowe
- Koszty porównawcze w porównaniu do konkurentów poprzez analizę kosztów względnych
- Zastosuj wspólną analizę, aby zrozumieć, jakie funkcje najbardziej cenią klienci
- Poznaj moc efektów sieciowych, które zwiększą popyt
- Zidentyfikuj źródła przewagi konkurencyjnej poprzez różnicowanie