Jakie działania podjąć, by skutecznie prowadzić biznes podczas restartu gospodarki– radzi John Assaraf.
John Assaraf – pisarz, przedsiębiorca, a przede wszystkim ekspert od badań i treningu mózgu oraz dyrektor generalny NeuroGym (firmy zajmującej się metodami treningu mózgu). Autor wielu bestsellerów książkowych m.in.: The Answer (2008), Afformations: The Miracle of Positive Self-Talk (2014) czy najnowszej Innercise: The New Science to Unlock Your Brain’s Hidden Power (2018).
Prowadzi także kanał na YouTube, gdzie dzieli się swoimi sposobami na osiągnięcie sukcesu zawodowego, pokonanie przeciwności i zmianę myślenia. W trudnym dla wszystkich czasie epidemii radzi:
Jak pokonać trudności finansowe, spowodowane chaosem panującym w obecnej sytuacji.
Jaką strategię obrać, by zachować spokój i podejmować realne decyzje.
Jak zachowywać się podczas restartu, by nadal odnosić sukcesy i nie poddać się negatywnym myślom.
Zapraszamy do zapoznania się z powyższymi materiałami, które na pewno pomogą w tak ważnym obecnie racjonalnym podejmowaniu decyzji, nie tylko biznesowych, ale również w życiu osobisty.
Umiejętność komunikacji w biznesie jest niezbędnym narzędziem rozwoju kariery. Dzięki profesjonalnym umiejętnościom komunikacji biznesowej możesz rozwijać kontakty biznesowe, zdobywać zaufanie i wywierać wrażenie na swoim szefie lub współpracownikach. Ten kurs ma na celu przybliżyć Cię do opanowania najważniejszych umiejętności komunikacyjnych, od profesjonalnego pisania po pr...
Jak wygląda prowadzenie firmy na Facebooku i Instagramie?
Wiele osób korzysta z Facebooka i Instagram, aby utrzymywać kontakt ze znajomymi, rodziną i ulubionymi markami. Obecnie coraz więcej czasu poświęca się na media społecznościowe, a to powoduje na...
Jak radzić sobie z emocjami i nadal być świetnym liderem, gdy inni Cię potrzebują – doradza Darren Hardy
Darren Hardy to amerykański autor, doradca i były wydawca magazynu SUCCESS. Jest najlepiej sprzedającym się autorem New York Times, a na swoim kon...
Kiedy tworzysz ogłoszenie w Ads Manager, może ono pojawić się w każdej z aplikacji i usług Facebooka. Możesz ręcznie wybrać, gdzie chcesz pokazać swoje reklamy lub pozwolić, aby Facebook pokazywał je w miejscach, w których mają najlepsze wyniki (autom...