Może chcesz, aby ludzie wiedzieli o nowej linii produktów, które właśnie wprowadziłeś na rynek, albo aby więcej osób odwiedziło Twoją stronę internetową, a może po prostu chciałbyś przyciągnąć więcej klientów. Instagram jest tym, co nazywamy mobilnym pierwszym, narzędziem, które pozwala ludziom łączyć się za pomocą swoich urządzeń mobilnych. Setki milionów ludzi spędza czas na Instagramie każdego dnia. Jest to zróżnicowana i tętniąca życiem społeczność, w której ludzie i firmy dzielą się zdjęciami i filmami wideo oraz łączą się ze sobą. Ludzie wchodzą na Instagram, aby się zainspirować, a Twoja firma może być tego częścią.
Jeśli jesteś nowy na Instagramie lub po prostu masz tylko prywatne konto, możesz nie wiedzieć, że konto biznesowe ma funkcje, które nie mają konta prywatne. Z kontem biznesowym, można lepiej połączyć się z klientami. Możesz dodawać informacje biznesowe, promować swoje produkty lub usługi i uzyskać wgląd w to, jak ludzie wchodzą w interakcję z twoimi zdjęciami i filmami.
Instagram może przynieść korzyści wszystkim rodzajom firm.
Firmy:
- Z siedzibą stacjonarną mogą korzystać z Instagrama, aby informować klientów o nadchodzących wydarzeniach osobistych i sprzedaży, udostępniać zdjęcia swojej lokalizacji lub pokazywać klientom korzystającym z ich produktów i usług.
Na przykład: - miniaturowe pole golfowe może udostępniać zdjęcia golfistów przy różnych dołkach,
- restauracja może udostępniać zdjęcia klientów cieszących się malowniczymi widokami podczas kolacji.
- Online mogą korzystać z Instagrama w celu powiadamiania klientów o wydarzeniach online, takich jak sprzedaż na koniec sezonu. Firmy mogą również korzystać z Instagramu, aby pomóc klientom zrozumieć, jak dany produkt może dopasować się do ich życia.
Na przykład, - firma z torbami może pokazać zdjęcia kobiet w różnych miejscach i strojów przy użyciu jednej z ich toreb
- firma korzystająca z miesięcznych subskrypcji może dzielić się zdjęciami klientów korzystających z różnych produktów, które otrzymali w tym miesiącu
W kursie dowiesz siÄ™ jak:
- połączyć się z żywą, zróżnicowaną społecznością osób zainteresowanych Twoim projektem lub firmą.
- dodać informacje kontaktowe do swojej firmy, takie jak godziny otwarcia, lokalizacja i numer telefonu.
- mieć wgląd w to, jak twoje historie i promocje sprawdzają się przez cały dzień.
- dowiedzieć się więcej o swoich zwolennikach i o tym, jak współdziałają z Twoimi postami i historiami.
- promować istniejące posty fotograficzne i wideo.
- tworzyć i zarządzać promocjami z poziomu aplikacji Instagram.
- tworzyć reklamy na Facebooku, które są specjalnie przeznaczone do uruchamiania na Instagramie, zarówno w feedzie, jak i historii.
PRZEJDŹ DO SKLEPU ROZWOJU I ZAPISZ SIĘ NA SZKOLENIE – TUTAJ
Umiejętność komunikacji w biznesie jest niezbędnym narzędziem rozwoju kariery. Dzięki profesjonalnym umiejętnościom komunikacji biznesowej możesz rozwijać kontakty biznesowe, zdobywać zaufanie i wywierać wrażenie na swoim szefie lub współpracownikach. Ten kurs ma na celu przybliżyć Cię do opanowania najważniejszych umiejętności komunikacyjnych, od profesjonalnego pisania po pr...
Jak wyglÄ…da prowadzenie firmy na Facebooku i Instagramie?
Wiele osób korzysta z Facebooka i Instagram, aby utrzymywać kontakt ze znajomymi, rodziną i ulubionymi markami. Obecnie coraz więcej czasu poświęca się na media społecznościowe, a to powoduje na...
Jak radzić sobie z emocjami i nadal być świetnym liderem, gdy inni Cię potrzebują – doradza Darren Hardy
Darren Hardy to amerykański autor, doradca i były wydawca magazynu SUCCESS. Jest najlepiej sprzedającym się autorem New York Times, a na swoim kon...
Jakie działania podjąć, by skutecznie prowadzić biznes podczas restartu gospodarki– radzi John Assaraf.
John Assaraf – pisarz, przedsiÄ™biorca, a przede wszystkim ekspert od badaÅ„ i treningu mózgu oraz dyrektor generalny NeuroGym (firmy zajmujÄ…cej siÄ...